zondag 30 september 2012

ATC Weekuitdaging 43 Starburst

Op de Art Tangle Club was de uitdaging van deze week het patroontje StarBurst en daar de verdere tangle mee te vullen. Nou ik vind het een leuk patroontje, niet erg eenvoudig en veel aanvullingen op elkaar,maar wel leuk! Het laat me wel aan veren en indianen denken. Vandaar mijn verdere creatie met aan de uiteinden veren, tenminste dat zouden het moeten zijn. Ik zag telkens iets wat niet klopte maar wist niet goed wat! Nu heb ik het gezien............. Er is maar 1 veer goed getekend.....de rest staat verkeerd om,daarom klopt het niet,maar het is wat het is...dus... de ene keer wat mooier en beter dan de andere keer! Jammer, en voor magda nog eens de IX, misschien nu duidelijker te zien zonder de paradox!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten