woensdag 15 november 2017

Diva 341

Deze week was de uitdaging om de patroontjes groot en met dikkere pen te tekenen.
Dat is best raar en ik merkte dat ik er inderdaad steeds aan moest denken om het zo groot mogelijk te maken.

Bij Sanibelle waar ik mee begon lukte het aardig, hoewel ik me wat geweld aan moest doen om ze wat langer te rekken.
Phroz ging wel redelijk en Voxter zette ik ook gewoon groot op.
Eerlijk gezegd vond ik het toch wel een uitdaging en moest goed opletten.
Het lijkt ook wel slordig getekend en ieder bibberig of 'fout' lijntje zie je goed als je zo groot tekent, dus ik priegel liever met dunne pennen, hahaha.






3 opmerkingen:

  1. Mooi resultaat met dikkere pen, vooral sanibelle vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch een leuke 'tile' hoor! Ikzelf vond het erg leuk (na mijn eerste aarzeling)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the Sanibelle too. I forget about that tangle. I need to start using it again.

    BeantwoordenVerwijderen